Translate

poniedziałek, 3 marca 2014

DOLCE LITTER born /urodzone 04.10.2013

Trochę nas tutaj nie było ............obowiązki związanem z wychowaniem naszej cudownej gromadki łobuzów  pochłonęły mnie całkowicie .

4 pazdziernika SAGITTA urodziła 12 slicznych szczeniat (7 chłopców i 5 dziewczynek )
Poród był dość trudny ,ale odbył się siłami natury przy naszej pomocy .
Poród trwał ponad 12 godzin  a więc zarówno Saga jak i ja i moi pomocnicy Eryk i Oskar byliśmy skrajnie wyczerpani .

w 2 dobie odszedł od nas zielony chłopczyk ,który miał uszkodzony narząd wewnętrzyny w wyniku trudnej akcji porodowej.
Było to jedno z trudniejszych przezyć dla mnie i oblałam to łzami ....nawet teraz chce płakać
ale wiem że los tak chciał i tak być musiało .
Zielony chłopczyk zawsze będzie w moim sercu .

Jutro dzieciaki będą miały 5 miesięcy . W zasadzie mogę powiedzieć że jest to udany miot ,choć
w 100% będę mogła powiedzieć to za jakieś 10 lat ;-)
Nie obyło się bez trudności,ale wszystkiemu dalismy radę .

Odchowanie miotu pochłonęło górę pieniedzy co tylko utwierdza mnie w przekonaniu ,że hodować psy
można tylko i tylko wtedy gdy masz jakis zapas pieniędzy i gdy robisz to z pasji a nie dla zarobku.

Nasze maluchy pojechały do Kanady ,Belgii,Włoch,Angli i Polski
W domu mamy na chwilę obecną 3 suczki .Jedna z nich ma już swoją rodzinę i opuści nas pod koniec Marca
Pozostałe dwie szukają jeszcze odpowiednich domków.

Odmówilismy sprzedaży szczeniąt 11 osobom z 9 krajów
Oosobom które wykazały zrozumenie -dziękuje
tym którzy usuneli mnie z grona znajomych fb ponieważ odmówilam sprzedazy psa-  POCAŁUJCIE MNIE W NOS !

Wkrótce Galeria miotu ......

Brak komentarzy: