Translate

niedziela, 26 sierpnia 2012

Blaski i cienie życia na wsi i w mieście ......kiedy w rodzinie masz Leonbergery

Dawno ,dawno temu .....jakieś 3 Leosie wstecz,10 zmarszczek mniej  oraz 70%więcej zdrowych nerwów
mieszkałam w dużym mieście i kochałam ten zgiełk,smog i tłok.Miałam setki znajomych i tysiące powodów by w nocy nie spać ,tylko tańczyć a do domu wracać nad ranem .Spełniałam się zawodowo ,ponieważ dbając o urodę innych słuchałam ludzi  a oni mnie.No ale miałam wtedy 20 lat i wygląd Kylie Minogue.
W czasach gdy moim głównym zmartwieniem było''co na siebie włożyć''?Nawet przez myśl mi nie przeszło 
że mogłabym mieszkać na wsi,nie malować paznokci i być szczęśliwą pośród wszechobecnych psich kłaków!
Teraz 3 Leosie pózniej,10 zmarszczek więcej i 70% nerwów mniej  doceniam uroki życia na wsi .
Kiedy od czasu do czasu jadę do dużego miasta.....wracam zmęczona ,nie tylko fizycznie ale i psychicznie.
Ruch drogowy,masa ludzi ,gwar i tłok męczą mnie.Więc gdy jestem już w domu marzę o ciszy i kawie wypitej  na balkonie skąd mam panoramiczne wręcz widoki.
Będąc właścicielem 3 tak dużych psów i mniejszej menażerii -uważam ,że jest to najlepsze miejsce do życia dla nas.Swoboda i cisza oraz spory teren i dużo zieleni pasują do nas.
Niestety ma to również swoje minusy ,jeśli chodzi o socjalizacje psów i moją potrzebę przynależności do cywilizacji ,bo poniekąd mam wrażenie iż czas się tutaj zatrzymał w latach siedemdziesiątych.Mam głównie na myśli komunikacje oraz mentalność ludzi.
Raz po raz brakuje nam dawnych znajomych ,imprez i przygód z nimi związanych-zwłaszcza że mój wspaniały mąż wiele lat był ''DJ''em -i prowadził własna dyskotekę (znaną i lubianą ;-))
Jednak gdy spoglądam w cudowne oczy moich psów i widzę ich radośnie merdające ogony ,wiem
że nie zamieniłabym tego życia na żadne inne!!!

''dawno dawno temu -life in the city''

ja -27 lat

z Donato -zdjęcie z pracy w Hotelu Trawiński ****

Teraz.........

widoki z naszego balkonu
takie bukiety robi moja mama z kwiatów z naszego ogrodu
 tak spędzam czas
spacerując po okolicy wśród pól
 kiedyś wyrośnie tu coś smacznego
 drzewa pod moim domem
zdjęcia robione przez Oscara












Brak komentarzy: