Translate

środa, 12 września 2012

Warszawa........relacja z wystawy w mieście Warsa i Sawy

W miniony weekend wybraliśmy się do Warszawy na podwójną wystawę
Krajową Stołeczną oraz Klubową Molosów i Szwajcarskich pasterskich.
Nocleg i miłą atmosferę zapewniła nam Anka (hodowca od której mam Sagittę)
Za co z całego serca dziękuję,gdyż było to niemałe wyzwanie aby ugościć trzech''człowieków'';-) i trzy psy
mając swoje trzy własne psy ,szczeniaka i remont w całym domu.
Ja nie czułam się dobrze............całe dwa dni miałam migrenę,byłam zmęczona bólem i rozdrażniona
co chyba udzieliło się Sagitce ,ponieważ też jakoś ospale biegała w ringu(nie to co w Włocławku ,gdzie dostałyśmy mega pochwałę od sędziny ,za piękny styl pokazania suki w ruchu)
Nie mniej jednak ,były sukcesy i ostatecznie przywiozłyśmy z Sagulcem 2 srebra.

wyniki z krajowej Stołecznej -Karolina Szymanek/PL
SAGITTA ALFA LEONIS-Doskonała 2/2,Srebrny Medal

BIBI Dil Ka Rishta-WO,Najlepsze szczenię

MAGIC LIFE IN KENYA Ginger Heaven -WO, Best Baby
Oskar z Kenyą i Ja z Bibi poszliśmy na finały.
W ringu honorowym Oskar z Kenyą zostali wybrani do najlepszej 10 psów ,niestety dalej już odpadli ;-)


wyniki z Klubowej Molosów-Guido Perosino/Italy
SAGITTA ALFA  LEONIS-Doskonała 2/3,Srebrny Medal

BIBI Dil Ka Rishta -WO,Najlepsze szczenię

MAGIC LIFE IN KENYA Ginger Heaven- WO,Best Baby
Tego dnia na finał nie zostaliśmy,trzeba było wracać do domu.

                                                  FOTORELACJA Z WYSTAW
sobota-Oski i Kenya 




sobota Ja i Bibi








kolejne zdjęcia Ja i Sagitta oraz Anka z Suhail












FINAŁ-Ring Honorowy 








Niedziela
z koleżanką z Podlasia Marzenką...Oski,Saga,Kenya,Bibi



Oskar z sędzią GuidoPerosino



troszkę niepewnie,ale w końcu dała się przekonać








dlaczego Saga biegała i stała pięknie ....kiedy sędzia akurat patrzył w druga stronę?







na 1 planie widać Sagę ,na lewo Suhail na prawo Cassie


Inni Uczestnicy  wystawy













Brak komentarzy: