Translate

niedziela, 15 lipca 2012

O nas ...........

d dawna wychodzę z założenia,że o ludziach można dużo powiedzieć oglądając ich rodzinne zdjęcia.
Nostradamusem nie jestem ,wiec nie przewidzę co ktoś zrobi i jaki będzie w przyszłości .Jednak
przeszłość uwieczniona na fotografiach jest w stanie dużo ''powiedzieć o  człowieku''i jego spojrzeniu na świat.........tym samym wiem mniej więcej czego mogę się po danej osobie spodziewać.
Znam dwa takie przypadki gdzie 1)Szanowany biznesmen zatrudniając ludzi do pracy oprócz CV żądał zdjęć rodzinnych ,na podstawie których zatrudniał lub nie.2)Hodowca szukając nowych domów dla swych szczeniąt ,również żądał fotografii rodzinnych z okresu do pięciu lat wstecz-i nigdy nie pomylił się w ocenie
czy nabywcy malucha są w stanie dać mu kochający i szczęśliwy dom.
Bardzo lubię robić zdjęcia i lubię je oglądać......zwłaszcza z zamierzchłych czasów pra pra dziadków.
Wokół zdjęć zawsze wije się jakaś ciekawa historia do opowiedzenia.Mam nadzieję ,że i moje zdjęcia kiedyś posłużą mojej rodzinie do opowiadania ciekawych wątków i historyjek.
Natomiast tobie drogi czytelniku mojego bloga -do poznania mnie.


moja mama -lata 70 te

mój mąż 

moja kochana św.p babcia Stefania 
z mężem ,synkiem i kuzynem Adamem
siostra z Kolą
mój kochany mąż







syn i siostrzeniec
nasz ślub
a to ja we własnej osóbce z tatą




dziadek Hieronim ma 81lat

przyjaciółka od serca

ulubione zdjęcie ...sprzed 13 lat



siostrzyczka

sis i szwagier







Brak komentarzy: